Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на гарнитура на главата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на гарнитура на главата

    Здравейте колеги стана едно от най-лошите неща,а именно замина ми гарнитурата на главвата.С баща ми сме решили да я правиме ,но имам следните въпроси:Има ли някъде ръководство за обслужване и ремонт и като се свали веригата ще трябва ли след това центровка?Ще съм много благодарен ,ако някой само я е сменял да сподели как става точно и дали има особености при смяната.Благодаря предваирително колеги

  • #2
    Колеги само да дабовя,свлихме с баща ми казанчето за водата и какво да видим,само в него се беше отложиило масло като надухме маркучите излезе чист антифриз,което е много странно.

    Comment


    • #3
      Свали казана, измий го и налейте чист антифриз/вода. Покарай и виж пак какво става и тогава отивайте на глава примерно. Да не говорим, че теоретично може и да е от другаде маслото.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Lazarincho Покажи съобщение
        Колеги само да дабовя,свлихме с баща ми казанчето за водата и какво да видим,само в него се беше отложиило масло като надухме маркучите излезе чист антифриз,което е много странно.
        Абе няма нищо странно.Нали знаеш , че маслото е по-леко от водата и изплува най-отгоре .Казанчето е горе- долу най-високата точка в охладителната система, а и няма как маслото да влезе в антифриза без да има прегоряла гарнитура или направо да е спукан блока-някоя маслена магистрала.Направо се моли да е гарнитурата.
        Alfa Romeo Giulietta 170hp

        Comment


        • #5
          Колеги то май се е видяло ,че трябва да се свали главата да се види дали е от гарнитурата и дали е здрава главата,въпроса ми е дали може да се намери някъде литература за това нещо(аз гледах в интернет ,но не успях да намеря) и с колко N/m трябва да се затегне след това.

          Comment


          • #6
            в раздел 164 мисля че има технически ръководства
            темите които са отбелязани като важни
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Само като идея - може да е пукнат топлообменника.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Доста заигравка и тънкости има при този мотор, по-добре закарай колата при механик колата който добре познава Т.С.8v мотори.Най малко ще избегнете разместването на ризите и след това правилното зацепване на валовете,плюс всички други тънкости на мотора при демонтажа, монтажа и стягането на главата.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                Comment


                • #9
                  Колега савсем наскоро имах подобен проблем,ако питаш мен най-добре търси майстор,гарнитурата е 50-80 лева поне за мойта кола е така,глават трябва да се шлайфа малко или много 20-30 лева е процедурата и от там натам завис как се разбереш с майстора за труд,моя щеше да ми вземе 150 лева,ма излязоха и други проблеми по мотора.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment


                  • #10
                    Колега,ако не си достатъчно подготвен технически,по-добре не се захващай със смяната на гарнитурата.На това;упражнение;се дънят много от така наречените ;майстори;,та камо ли човек,който не го е правил.Освен смяната на гарнитурата е препоръчително да се шлайфа главата,да се провери дали не е спукана,да се сменят гумичките на клапаните и чак тогава идва ред на правилното зацепване.Всичко това трябва да бъде извършено много грамотно.Така че,разпитай и се обърни се към някой,който наистина е в час,за да не съжаляваш после.АЗ самия съм го правил,след като бях изчел много информация и знам за какво става въпрос.Преди мене го бяха правили два ма други ;МАЙСТОРИ; и си бяха оставили ръцете.След тяхната намеса последваха две пробити гарнитури и две спукани глави.Да неговорим,че зацепването наверигата беше под всякаква критика и двигателя тресеше,та щеше да изскочи от коша.Не искам да те плаша а само да те предупредя да внимаваш.Поздрави.

                    Comment


                    • #11
                      Подкрепям мнението че по-добре да не се занимаваш с подонои неща сам.

                      Колата не е "ядрена физика", но нямаш си на представа колко малко ти трябва за да си скъсаш нервите, отвориш пак мотора, дадеш двойно или тройно повече пари и на края има вероятност да я пуснеш за части.

                      Не знам точно за какъв мотор става дума - мисля че е Т.С. (но съм и много сънен и може да бъркам), но ако свалиш главата трябва да я шлайваш, напаснеш клапани, ако трябва да се сменят водачите им. После не трябва да взимаш менте карнитура за да не стане пак "мяу"....

                      Ако не си сигурен че е за гарнитура или нямаш 400-600лв да дадеш (не знам дали толкова ще отидат, но ти трябва да си подготвен защото всичко може да излезне) по-добре се консултирай с добър механик. Това естествено ако имаш намерение да си караш колата и да си сигурен в нея.

                      Казвам ти го като патил... преди 3-4 години на Т.С. след ремонта още два пъти му сваляхме главата и то заради моята тъпотия и неслушане...
                      2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
                      GSM: 0888 520 600

                      Comment


                      • #12
                        Добре колеги май наистина ще поразпитам,насам натам и евнтуално ще се опитам да намеря надежден майстор.Наистина е сложна операция и ще ни затрудни с бащи ми,той е правил подобно нещо ,но на доста по-стара кола тук явно е доста по-сложно.Мерси на всички за съветите!

                        Comment


                        • #13
                          Моето мнение е да послушаш Григор ,че поне е патил
                          А ако е стария Т.С. със делката заигравката е още по-голяма .
                          Гледам си от София - там поне има специалисти които са виждали такъв мотор и няма да им е проблем .
                          Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                          Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                          Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                          Comment


                          • #14
                            Дали е със делка или с бобини е все тая, просто трябва да знаеш какво му трябва на този мотор при работата по него.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD 2003 г.
                            Alfa Romeo 164 2.0 T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Колега,чувал съм,в София има много сериозна фирма,която се занимава с цялостен ремонт на глави на двигатели.Даваш главата и си я взимаш изцяло ремонтирана,с извършени всички необходими операции по нея и с гаранция.Информацията ми е,че работят с модерни френски машини-последна дума и ти я дават готова за качване.Ще ти остане да се качи на двигателя,да се стегне с необходимото усилие,да се зацепят правилно разпределителните валове и да се обтегне добре веригата.Качването на двигателя и последващите операции може да ги извърши и някой твой познат,който го е правил и преди това и си има понятие.Ако решиш да ползваш услугите на фирмата за ремонта на главата,пиши ми на Л.С.за да те свържа с човека,който може да ти даде повече информация.Поздрави.

                              Comment

                              Working...
                              X